بازی ها

استودیوی MachineGames از تجربۀ بازی‌سازی روی کنسول‌های نسل جدید می‌گوید

وجود اس اس دی در کنسول‌ها موجب تحول در بازی سازی شده است!

استودیوی سوئدی MachineGames از جمله سازندگانی است که به تازگی توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از قرارداد Zenimax/Bethesda خریداری شده است. این استودیو که به دلیل ساخت چند مجموعۀ اخیر Wolfenstein شناخته می‌شود، به تازگی از طریق بلاگ Bethesda در مورد چشم انداز آینده‌شان صحبت کردند. به نظر می‌رسد فردریک لیونگدال، کارگردان گیم پلی این استودیو از حضور در مایکروسافت هیجان زده است.

صحبت‌های لیوگندال در مورد حضور در مایکروسافت:

«بازی، بازی و بازی‌های بیشتر، من هم‌چنین فکر می‌کنم حضور در مایکروسافت به ما کمک می‌کند تا بتوانیم بازی‌های بزرگ‌تری را در آینده بسازیم. آن‌ها تعدادی زیادی از افراد با تجربه، توسعه‌دهندگان عالی، راه حل‌های فنی و سخت افزاری در اختیار دارند»

زمانی که درمورد امکانات سخت افزاری نسل بعد صحبت شد، چند نفر از اعضای MachineGames روی قابلیت‌های اس اس دی در کنسول‌های نسل جدید اتفاق نظر داشتند.

جیم کیِلین، مدیر ارشد فناوری گفت: «یکی از موارد اصلی که در آینده عرضه می‎شود، دسترسی به فضای ذخیره سازی سریع‎‌ است. پیش از این، شما همیشه قادر به خرید فضای ذخیره سازی سریع و مناسب برای کامپیوتر بودید، اما در کنسول‌های نسل بعد این مورد به یک استاندارد تبدیل خواهد شد. استفاده از اس اس دی به ما امکان می‌دهد تا نحوۀ تفکر خود را درمورد طراحی بازی تغییر دهیم. مشکل اساسی که همیشه با آن سر و کله می‌زدیم مربوط به بارگذاری مراحل بود که باید صبر می‌گردیم تا بارگذاری تمام شود یا قبل از اینکه روی تجربۀ بازیکنان تأثیر منفی بگذارد به صورت مصنوعی سرعت آن را کم می‌کردیم، اما دیگر چنین چیزی وجود نخواهد داشت.»

در ادامه، جان جنینگز نیز در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد:

«من کاملاً با جیم موافقم، با استفاده از اس اس دی‌های فوق العاده سریع، از این پس به روش‌های مختلف برای سرگرم کردن گیمر در زمان بارگذاری مراحل نیازی نداریم! استفاده از اس اس دی به ما اجازه می‌دهد تا دنیای بزرگ‌تری حلق کنیم و این مورد بازیکنان را قادر می‌سازد تا وارد دنیای یکپارچه‌ای شوند که باعث ایجاد تجربۀ جدید و هیجان انگیز می‌شود. من واقعاً به دنبال چنین چیزی هستم.»

هم‌چنین، جنینگز در مورد آخرین اثر منتشر شده توسط استودیو MachineGames، یعنی Wolfenstein: Youngblood گفت: «این بازی قطعاً به مانند عناوین قبلی این سری مورد استقبال قرار نگرفت، شاید به این دلیل که ساختاری متفاوتی داشت و شامل بخش همکاری CO-OP بود، کاری که تا به حال استودیوی ما هرگز انجام نداده بود.»

«اولین تلاش ما برای بخش چند نفره، بازی Youngblood بود که به ما کمک کرد تا از هر دو منظر گیم پلی و بُعد فنی چیزهای زیادی یاد بگیریم. انجام این دو کار به صورت هم زمان ممکن یکی از چند چالش بسیار بزرگ ما در استودیو باشد و این یکی از مواردی است که برای بار دوم در بخش چند نفره به سراغ آن نخواهیم رفت.»

سومین نسخه از مجموعۀ Wolfenstein تأیید شده است، هنوز هیچ اطلاعات دیگری وجود ندارد، اما با توجه به جدول زمانی MachineGames، این عنوان احتمال دارد در سال آیندۀ میلادی منتشر شود.

منبع
Wccftech
نمایش بیشتر

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی
0 0 رای
امتیاز این مطلب
اطلاع رسانی در مورد
guest
0 کامنت
کامنت داخل متن
دیدن تمام کامنت‌‌ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا