بازی ها

عذرخواهی دوباره CD Projekt RED

Marcin Iwinski یکی از موسسین استودیو CD Projekt RED بابت کم‌‌کاری‌های این استودیو پیرامون نسخه مخصوص کنسول‌های نسل هشتم بازی Cyberpunk 2077 عذرخواهی کرد.

یکی از موسسین استودیو CD Projekt RED با انتشار ویدیویی علاوه بر عذرخواهی مجدد از طرفداران، به سوالات مهمی پیرامون بازی Cyberpunk 2077 جواب داد. Marcin Iwinski در این ویدیو بار دیگر از طرفداران عذرخواهی کرد و گفت قطعا در آینده آپدیت‌ها و محتوا‌های رایگان بیشتری برای بهتر شدن بازی Cyberpunk 2077 عرضه خواهد شد. همچنین به گفته Marcin Iwinski بروزرسانی بازی Cyberpunk 2077 مخصوص کنسول‌های نسل نهمی قرار است نیمه دوم سال جاری عرضه شود. (خبر مربوط به عرضه بروزرسانی بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های نسل نهمی را می‌توانید به صورت کامل مطالعه نمایید.)

طبق گفته‌های Marcin Iwinski در ابتدا قرار بود که بازی Cyberpunk 2077 برای پی‌سی عرضه شود. اما بعدا تصمیم بر این شد که با تغییراتی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های بازی نیز منتشر شود. اما با توجه به سن و سال کنسول‌های نسل هشتمی و سخت افزار ضعیف آن‌ها نسبت به پی‌سی و کنسول‌های نسل نهمی کار از آنچه که به نظر می‌رسید، سخت‌تر بود. دسته کم گرفتن همین موضوع توسط تیم سازنده‌ی بازی، باعث شد چنین مشکلاتی پیش بیاید.

همچنین Marcin Iwinski گفت: در زمان آزمایش بسیاری از مشکلاتی که طرفداران بعد از انتشار بازی با آن دست‌وپنجه نرم کردند، مشخص شدند، اما هرچه به پایان راه نزدیک می‌شدیم شاهد پیشرفت روزبه‌روز بازی بودیم و سرانجام تصور کردیم که برای عرضه آپدیت Day Zero آماده هستیم.

بررسی‌های بازی Cyberpunk 2077 موجب ایجاد موج دیگری از جنجال‌ها شد. نسخه پی‌سی این بازی توانست امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را در سایت Metacritic کسب کند. این در حالی است که نسخه PS4 امتیاز ۵۶ از ۱۰۰ و نسخه Xbox One امتیاز ۶۱ از ۱۰۰ را به دست آورده‌اند. از سوی دیگر کد‌های نسخه پی‌سی زودتر از کدهای نسخه کنسول ارسال شدند، همین موضوع باعث شد تا برخی فکر کنند که استودیو CD Projekt RED از تمام این مشکلات با خبر بوده و با این حال هیچ کاری برای بر طرف کردن آن‌ها انجام نداده است.

بازی Cyberpunk2077 هم اکنون برای پی‌سی، PS4 ،‌Xbox One و Google Stadia در دسترس می‌باشد. همچنین دارندگان کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند تا عرضه بروزرسانی، با استفاده از قابلیت Backward Compatibility این بازی را روی کنسول‌های خود تجربه کنند.

منبع
PC Gamer
نمایش بیشتر

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.
0 0 رای
امتیاز این مطلب
اطلاع رسانی در مورد
guest
0 کامنت
کامنت داخل متن
دیدن تمام کامنت‌‌ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا